من برای دخترم نامه نوشتم؛ شما هم بنوسید
دخترم خرسندم که تو را دارم؛ اسمت را اسمِ معشوقهام انتخاب کردم. فراموش نکن که این اسم برایم خیلی باارزش و زیباست. فراموش نکن که پدرت با چه خوندل تو را دارد بزرگ میکند. میخواهد تو بانوِ زیباتر از دیگران از بعدُ شخصیت و منزلت انسانی باشی و دیگران در مقابلت زانو بزنند و برای بوسیدن دستهای سپیدت خیابان های شهر را دیوانگینمایند.
دخترم! بگذار امشب برایت نامهی بنویسم،تا با هر بار خواندنش حس بزرگی و متفاوتبودن نسبت به جمعیت نامطلوب در وجودت زنده شود. بلی تو متفاوتتر از دیگران هستی، تو هرگز نمیتوانی مخالف ارزشهای که من و اجدادت برایت تعریف کردیم، فراتر عمل کنی، تو هرگز نمیتوانی چادُر دُخت پیامبر مان را از سرت دور سازی و هرگز نمیتوانی با نامحرمانی که وجدان شان مرده اند و مانند کثیفترین حیواناتِ روی زمین زیست دارند، عمل کنی. این همه را به یاد داشته باش و فراموش نکن که تو متهم به عملی کردن قوانین هستی که ما را به منزلت انسانیت و کمال میرساند.
دخترم! تو خیلی توانا هستی؛ توانا تر از من و توانا تر از مادرت. تو میتوانی عاشق شوی، میتوانی همسرِ آینده ات را انتخاب کنی و تو میتوانی کمک و یاری پدرت را برای رسیدن به معشوقه رویا هایت را با خود داشته باشی. بلی دخترم؛ دلبند پدر، فراموش نکن که این همه حق توست که باید به تو داده شود.
اما دخترم! هر حس را عشق تعبیر نکن؛ دروغ و فریب که آدم ها در قالب این حس پاک به تو پیشنهاد میکند نخور و فراموش نکن که تو پاکتر از هر پدیده هستی که نمیخواهی اندک ترین چیز دامن زیبات را ناپاک سازد. خواهم مردُ اما نخواهم گذاشت که اشک هایت چشم های زیبات را ناراحت سازد. بلی فرزندم؛ من پدرت هستم، آن پدر که هرگز ناراحتی دخترش را پذیرفته نمیتواند و هرگز اجازه نخواهد داد که زیباترین شادختم را ناراحت سازد.
دل بند پدر، دنیا پُر از ادم های نامطلوب است، گاهی به شکل دوست،گاهی به شکل معشوق و گاهی هم به شکل دشمن در زندگیت حضور مییابند. اما این تو هستی که در هر قسمت زندگی میتوانی مبارزه کنی و زندگی زیبا را به خود داشته باشی؛ اما قیمت تو بالاتر از قیمت همه جهان است خود را ناچیز نفروش فرزندم .
عشقت ماندگار باد
فرزند
ارشد پدر
#ظریف
ولگرد اجتماعی...ما را در سایت ولگرد اجتماعی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24