ولگرد اجتماعی

خرید بک لینک
حس عجب،پُر از درد، نامهربانی و دیوانگی که شبهای پاییزی همدل و همیاری یک مرد خستهتر از گذشته شده است.این حس، حسِ یک حماقت است. از این حماقت یک احمقِ خودباخته و دلباخته بشتر از سالها میگذرد. هنوز هم برای وصال یک معشوقه مرُده امیدوار میباشد. مگر او این قدر غافل است؛ معشوقهی که شبها حتی در خواب هم به نگاهی یک دلباختهِ دیوانه ارزش قایل نیست، چگونه میشود با دل و جان عاشقانهترین لحظات زندگی را با او داشته باشد. لباس سرخ، موی طلای، نگاهی زنانهِ و معصومانهِ او شبها خواب را بالایم حرام ساخته است. خواب میبینم که با چه طرز رفتار و نگ ولگرد اجتماعی...ادامه مطلب

ما را در سایت ولگرد اجتماعی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 15:25

دیگر برای نمره چهل اشک نمیریزمصنف نهممکتب در لیسه سپینکلی بودم.روزهای دشوار را سپری مینمودم.تنها هزاره تباری،بودم که در یک صنف چهل نفری در کنارِ سایر برادرانِ از تبارهای،تاجیک و پشتون درس میخواندم.تنها و کوچکترین شاکرد یک صنف بزرگ بودم.آرام،خیلی هم درسخوان و در عین حال بسیار با نظافت بودم.آموزگارانم من را بابتِ این خصوصیاتم دوست داشت.هرروز تلاش میکردم که در صنف فعالترین عضو باشم.دریافت نمرات بلند،با ستایشنامه از طرفِ سطح رهبری مکتب برایم خیلی ارزشمند بود.اما این گونه که ساده فکر میکردم نبود.آموزگارِ مضمون بیالوژیم با موهای د ولگرد اجتماعی...ادامه مطلب

ما را در سایت ولگرد اجتماعی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 18:53

نگارندهَ :ظريف صفا بختيارى١١_به ياد داشته باشيم كه فسبوك مكان أمن براى ما نيست.نوشته ها،خاطرات و نگاره هاى مان گاهى ميتواند باعثِ از دست دادن جان ما شود.١٢_به ياد داشته باشيم كه ظاهر و چهره زيبا افراد هرگز تأييد بر شخصيت حقيقى و زيبا افراد نميكند.خيلى ها زيبا رو اند اما شخصيت زيبا ندارند .١٣_به ياد داشته باشيم كه يك انسان بى سواد باشعور بهتر از يك انسان باسواد بى شعور است.١٤_به ياد داشته باشيم كه مبارزه فقط خلاصه به شعار دادن در خيابان هاى شهر نميشود،گاهى ميتوانيم در سكوت و مكان كوچك يك مبارز واقعى باشيم.١٥_به ياد داشته باشيم يك فعال مدنى واقعى جز جسار ولگرد اجتماعی...ادامه مطلب

ما را در سایت ولگرد اجتماعی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 18:53

زهرا تو را چگونه فراموش كنم.مرده ها دو باره زنده نميشوند.خيلى ها باور دارند گريستن به حق مرده ها آنها را ناراحت ميكند.اما من هر شب براى او مى گريم،اشك ها از گونه هايم جارى ميشوند.بي خود ميشوم.سرخى چشمانم،درد هايم را نمايان ميكند.وجودم ميلرزد.دست هايم بى حس ميشود و فكرم منجمد.چون من براى زنده شدنِ یک مرده هنوز هم منتظرم.بلى مرده !همان كه امروز همه بابتش من را احمق خطاب ميكند و ديوانه؛اما نميدانند كه عشق او چقدر آدم را ديوانه ميكند.لبخندِ لبانش،زلفانِ ابراشيمى و چشمهاى آهو مانندش آدم را از خود بى خود ميكند.بلى شايد او مرده باشد.اما حس او هنوز در من زنده ولگرد اجتماعی...ادامه مطلب

ما را در سایت ولگرد اجتماعی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 18:53

یاددشتنامهبرادرم پشتون،تاجیک،ازبیک و سایر اقوام که در جغرافیایی بنامِ افغانستان که از وکیلش گرفته تا عادیترین فردش؛ چگونگی سیاست را از کوچههای خاکالود شهر آموخته اند، سلام.من یک هزاره پسر هستم که در دوم اسد در دهمزنگ سه رفیقم را در نزدِ چشمانم از دست دادم، عده شان زخمی شدند و چندین شان با همان حس عدالت و آزادی سوختند.گریههایم سوژهی رسانههای داخلی و خارجی شد.احساسم مرد.حافظهام را از دست دادم.مرده متحرک شدم و توانِ ایستادن را از دست دادم.سه شب میشود خواب ندارم و دلم از غذا گرفته شده است. هر زمانِ که پاره تن رفیق شهیدم را به یاد میآور ولگرد اجتماعی...ادامه مطلب

ما را در سایت ولگرد اجتماعی دنبال می‌کنید

برچسب: در سوگ سهراب, نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 18:53

صفحه بندی