
مجبورم برای بقا مان از همدیگر جدا باشیم. بقا مان در جدای ماست گرنه گمره خواهیم بود و این را خود و خودم میدانیم که راه مان اشتباه رفت و هدف مان نامقدس ترین هدف تا این دم روزگار برای هر دو ما بود. فقط میخواهم آنقدر قدرتمند بشوی که هرگز در مقابل ولگرد های مانند من ولگردِ خود گُم شده زانو نزده و با اقبال و جانس بلندت مبارزهِ برای خود شناسی و ماهیت شناسی ات را برنامه ریزی نمایی. تا من روحاً از خداوندگار عشق حضرت خداوند بابتِ این همه سپاسگزاری کنم. موفق بمان کوچلو! ...
ادامه مطلب